ماه مبارک و راه اندازی تالار گفتگوی ساقور دات کام

▲ اول

ماه رمضان چند روزی است که فرا رسیده. امسال ساعاتی را که روزه‌ایم طولانی‌تر است. گاهی شاید خیال کنیم که این طولانی بودن یعنی زجر بیشتر! اما به نظر می‌رسد این طولانی بودن یعنی برکت و رحمت و مغفرت بیشتر. یعنی خودداری بیشتر و در نتیجه توجه بیشتر به خدا. ای کاش آخرین رمضان عمرم نباشد!

▲ دوم

از تیر ماه 86 که با طی دوره مشاوره و راهنمایی جوانان در جوار بارگاه امام هشتم علیه السلام پا در عرصه مطالعات حوزه جوانان و خانواده گذاشتم، تا امروز که 3 سال از آن زمان می‌گذرد و فراز و نشیبهای فراوانی در همین مسأله طی کرده‌ام، توانسته‌ام اندوخته علمی فراوانی داشته باشم. اکنون نیز بهتر دیدم تا بهره مطالعاتم را از طریق یک تالار گفتگو با دیگران به اشتراگ بگذارم.

اجالتا برای دسترسی به تالار گفتگو از پیوند زیر استفاده کنید تا بعدا بیشتر راجع به فعالیتهای تالار توضیح دهم. اگر هم پیشنهادی یا نظری داشتید مضایقه نکنید.

تالار گفتگوی ساقور دات کام

باقی بقایتان

    • دوست
    • سپتامبر 10th, 2010

    با سلام وتشكر فراوان از سايت خوبي كه داريد…

    • دوست
    • سپتامبر 10th, 2010

    با سلام وخسته نباشيد.مشكل اينه كه حروف هاتون رو چرا جداگانه نوشتيد يا توكامپيوتر من اينطوري است مثلا حرف سوال را اين طور نوشتيد س وال كه وقت زيادي براي خواندن ميبرد…دوما من عضو شدم الان كه كامپيوتر را باز ميكنم سوالم را طرح كنم نمي دونم از كجاي سايت براي پرسيدن بايد بروم. شرمنده ها احساس ميكنم خيلي پيچيده كرديد …لطفا راهنمايي لازم را بفرماييد…

  1. سلام و ممنون از لطف شما.
    احتمالا مشکل از کامپیوتر شماست! چون من هم در منزل و هم در محل کارم به تالار مراجعه میکنم و مشکلی وجود نداره در نمایش حروف.
    آیا همه سایت رو به همین ترتیب مشاهده می‌کنید؟ منظورم اینه که آیا در تمام قسمت‌ها حتی در نوشته‌هایی مثل این مطلب: http://talar.saqur.com/index.php?topic=3.msg5#new هم همین مشکل وجود داره یا اینکه در بخشهای خاصی از سایت مشکل وجود داره.

    اگر این مورد رو بفرمایید در مورد پرسیدن سؤال هم بیشتر راهنمایی میکنم.

    • دوست3
    • سپتامبر 11th, 2010

    با سلام و وقت بخير ببخشيد مزاحم وقتتان ميشم
    كلا تمام مطالب سايتتان حروف جداگانه نوشته شده مثلا كد امنيتي اينطور نوشته شده است:ك د ا م ن ي ت ي كه خواندنش سخت ميشه(حروف انگليسي اين طور نيست فقط حروف فارسي مشكل دارد) واصلا تشخيص اينكه در سايت دنبال چه هستيم راسخت ميكند شايد هم كامپيوتر من مشكل دارد لطفا بفرماييد چكار بايد كرد .
    با تشكر

  2. خواهش میکنم. ان شا الله که بتونم مشکلو حل کنم. اشکال ظاهرا از سیستم شما باید باشه.
    شما از چه مرورگری برای اینترنت استفاده می‌کنید؟ اگر از اینترنت اکسپلورر یا مرورگری غیر از فایرفاکس استفاده می‌کنید بهتره این مرورگر رو دانلود کنید و دوباره تست کنید که آیا مشکل برطرف میشه یا نه:
    http://www.mozilla.com/en-US/firefox/personal.html
    در این نشانی روی Download Now – Free کلیک کنید و بعد از دانلود روی سیستمتون نصبش کنید.

    موفق باشید

    • دوست4
    • سپتامبر 11th, 2010

    با سلام وتبريك عيد سعيد فطر (ببخشيد يادم رفته بود )
    نصب هم كرديم حل نشد سوال اساسي من اين است كه در كامپيوتر شما هم حروفها وكلمات جداگانه نوشته شده يا نه ؟اگه براتون امكان داره درباره تالار گفتگوتون كمي براي ما توضيح دهيد كه از اين تالار چه استفاده هايي مي توانيم بكنيم ؟
    از راهنماييهاتون ممنونم

  3. سلام. من هم عید رو تبریک عرض میکنم.
    به نظر میرسه مشکل از ویندوز شما باید باشه. به هر حال من هم باز تلاش میکنم که ببینم اگر از سایته هرچه زودتر حلش کنم.

    درمورد تالار گفتگو دو بخش اصلی وجود داره که یکی مشاوره عمومیه و دیگری مشاوره خصوصی. که فرقشون تو اینه که هر سؤالی در بخش خصوصی بپرسید کس دیگری از کاربران نمیتونه ببینه به جز مدیر اون بخش که قراره به شما پاسخ بده. بنابراین به راحتی میتونید در اون بخش پرسش خصوصی مطرح کنید.
    هر دو این بخشها درخصوص مشاوره های روانشناختی و خانوادگی و مذهبی فعالیت دارند و البته اگر پرسشی غیر از این موارد هم باشه سعی میکنیم متخصص مربوط به اون رو جذب کنیم تا بتونه به پرسشها پاسخ بده.
    بخشهای دیگری هم هستند که مربوط به موضوعات رایانه و شبکه و اینترنت هستند.

    شما البته میتونید در هر موضوعی اگر خودتون اطلاعات کافی دارید به پرسشهای دیگران هم (غیر از سؤالات بخش خصوصی که نمیتونید ببینید) پاسخ بدید.

    باز هم پرسشی بود در خدمتم.

    • دوست5
    • سپتامبر 11th, 2010

    باسلام
    اقاي مدير شما كه اين طور تالارتون رو شرح داديد حتما خيلي مفيد خواهد بود. متاسفانه مشكل كامپيوتر من حل نشد.يه كامپيوتر ديگه بايد نگاه كنم ببينم اين طوري هست يا نه؟
    واگه خواستيم نظر شخصي يا سوال شخصي بپرسيم در اين سايتتون از كدوم قسمت وارد شويم؟
    با تشكر

  4. برای درخواست مشاوره خصوصی از طریق لینک زیر وارد بشید:
    http://talar.saqur.com/index.php?board=5.0
    و با استفاده از دکمه “مبحث جدید” سؤالتون رو ارسال کنید.

    برای ارسال پیام به هر کسی در محیط تالار به صورت خصوصی میتونید از طریق بخش پیغام خصوصی با لینک زیر اقدام کنید:
    http://talar.saqur.com/index.php?action=pm;sa=send

    موفق باشید

    • دوست
    • سپتامبر 29th, 2010

    سلام وقت بخير خوب هستيد
    راستي چرا از اتحاديه رفتيد حضور شما در اتحاديه مايه افتخار بود…محل كار جديدتون بجاي اتحاديه موسسه طلوع مهر است يا نه؟

  5. سلام.
    از لطفی که نسبت به من دارید سپاسگزارم. امیدوارم در این مدتی که در اتحادیه بودم تونسته باشم کاری بکنم که هم به درد دانش‌آموزان بخوره و هم به درد آخرت خودم. گاهی وقتها آدم خیال مکنه که کارهاش ثمری داره. ولی بعد متوجه میشه که ظاهر کارهاش قشنگ بوده ولی داخلش چیزی نبوده. و بدتر اینکه داخلش پوسیده بوده!

    محل کار جدیدم الان مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان هست که به تازگی تأسیس شده. البته مؤسسه طلوع مهر موعود هم سر جای خودش باقیه و کارهاش داره انجام میشه.

    با آرزوی موفقیت برای شما

    • دوست
    • سپتامبر 30th, 2010

    سلام شما هر جا باشيد مايه مباهات هستيد محل كار جديدتون هم مبارك باشد واقعا شماهر جا باشيد آدم لايقي هستيد اميدوارم با ياري خداوند به بيشترين جاها ترقي كنيد….
    خداوند ياريگرتان باشد…

    • دوست
    • اکتبر 1st, 2010

    سلام خوب هستيد شما اطلاع داريد كه شبكه قرآن از كجا پخش ميشود از تهران يا از قم؟؟
    ممنون از راهنمايي تون …

  6. سلام
    تمامی شبکه‌های تلویزیونی ملی از تهران پخش می‌شوند. فقط شبکه‌های استانی از استان‌ها هستند. قم هم یک شبکه استانی داره. و البته رادیو معارف هم از قم پخش میشه.

    موفق باشید

  1. بدون تراک بک